7 Temmuz 2014 Pazartesi

Keçeden Telefon Kılıfı (10)

   Elimde 52x8 cm2 lik siyah bir keçe vardı. Bununla telefon kılıfı yapmaya karar verdim. 12x6 cm boyutlarında bir telefonum olduğunu düşünürsek, 1 cm'lik dikiş paylarını da eklersek kapaksız bir kılıf 28x8 cm2 den çıkar. Ama ben kartvizit gözü olsun istediğim için bu hesaba bir kartlık (14x8cm) pay ekledim. Keçeden kalan kısım(10x8cm) kapak olur düşüncesiyle parçanın tamamını kullandım.

   Kılıfı dikmeden önce katlayarak kartvizitlerin geleceği yerleri tespit edip maket bıçağı ile gözler açtım.Telefonu kılıftan çıkarmak için kullanılan parçayı pembe kurdela ile yaptım. Kurdelanın sökülmemesi için uçlarını çakmakla yaktım ve kılıfın içi olarak tahmin ettiğim bölgeye diktim.(telefonun kılıftan çıkacağı kısıma yakın bir yerde dikmenizi tavsiye ederim). Çırtcırtları da uygun yerlere diktikten sonra kılıfı katlayıp kenarlarından siyah dikiş ipi ile diktim.
Üzerine yakma tekniği ile çiçek yaptım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder